rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 283   |   Dodanych dzisiaj: 1 091

Meble Na Wymiar,pokojowe,kuchenne,s ...

Meble Na Wymiar,pokojowe,kuchenne,s ...
Meble Na Wymiar Wykonujemy meble na wymiar od 30lat,różnorodność naszej produkcji pozwala nam na realizację zamówień dla szerokiego grona klientów.Jesteśmy gotowi służyć naszą po ...
Praca > Zatrudnię [ 557 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Obowiązki: nadzorowanie pracy obiektu w zakresie automatyki budynkowej BMS konserwacja, eksploatacja, programowanie i uruchamianie instalacji automatyki; sporządzanie wizualizacji systemów udział w przygotowywaniu modernizacji oraz wycen instalacji automatyki BMS i AKPiA; wdrażanie nowych rozwiązań, optymalizacja pracy układów Wymagania: wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe (Elektrotechnika, Energetyka, Automatyka) mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku w branży: automatyka przemysłowa, elektryka (niskie prądy), klimatyzacja, wentylacja, ogrzewnictwo doświadczenie w zakresie programowania dowolnych sterowników automatyki budynkowej znajomość rynku rozwiązań automatyki i nowoczesnych technologii, mile widziana znajomość Delta Controls w zakresie rozwiązań do zarządzania obiektem biegła obsługa komputera, podstawowa wiedza z zakresu informatyki mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać ze zrozumieniem dokumentację techniczną dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne sumienność, pracowitość, dyspozycyjność umiejętność działania w środowisku wymagającym radzenia sobie z wieloma priorytetami w tym samym czasie. prawo jazdy kat. B będą dodatkowym atutem Oferujemy: pracę w stabilnej firmie umowę o pracę lub B2B przejrzyste i korzystne warunki pracy możliwości rozwoju zawodowego poprzez styczność z nowymi technologiami, szkolenia branżowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętno

Dodane : 2025-05-14 09:25 + czytaj więcej

Firma Studio Szkła z siedzibą w Rzeszowie poszukuje pracownika na stanowisko szklarz na hali produkcyjnej. Zakres obowiązków: * Obróbka szkła * Podnoszenie i przenoszenie szkła * Pomiary * Montaż elementów gotowych Wymagania: * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane * Dokładność, sumienność i chęć do pracy * Ogólna sprawność fizyczna (podnoszenie szkła) Oferujemy: * Umowę o pracę * Pracę w godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku * Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju * Parking dla pracowników * Przeszkolenie Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny pod numerem: 666 688 750 Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku!

Dodane : 2025-05-14 09:34 + czytaj więcej

Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Operator Maszyn (oferta jest kierowana dla osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) p rogram Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem do

Dodane : 2025-05-14 10:26 + czytaj więcej

Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik produkcji (oferta jest kierowana dla osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) p rogram Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem

Dodane : 2025-05-14 10:26 + czytaj więcej

Twój zakres obowiązków identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i aktualizowanie bazy danych potencjalnych klientów, analiza oczekiwań klientów pod kątem nowych szans biznesowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie bezpośrednio do Właściciela firmy. Współpraca z Przedstawicielami handlowymi Nasze wymagania doświadczenie w obszarze prospectingu, sprzedaży, doradztwa, telemarketingu, znajomość procesów sprzedaży oraz technik pozyskiwania klientów, umiejętność pracy z bazami danych i narzędziami CRM, pro aktywność i zdolność do samodzielnej pracy, doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, motywacja i zaangażowane. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w jednej z branż: telemetrycznej, motoryzacyjnej lub związanej z obsługą floty pojazdów. Oferujemy elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do Twojej sytuacji (umowa zlecenie, umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą), wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system prowizji, narzędzia pracy (laptop, telefon), co najważniejsze - domowa, niekorporacyjna atmosfera.

Dodane : 2025-05-14 18:18 + czytaj więcej

Wiadomości Twoje konto id: Twoje konto: Ogłoszenia Wiadomości Płatności Szukam pracy Ustawienia Twoje przesyłki Obserwowane: Ogłoszenia0 Wyszukiwania0 Wyloguj Strona głównaPracaBudowa / remontyBudowa / remonty - PodkarpackieBudowa / remonty - Rzeszów Dodane Dzisiaj o 22:22 CIEŚLA Szalunkowy / MURARZ Pomocnik ! 18 - 30 zł/godz. brutto Wymiar pracy Pełny etat Typ umowy Umowa o pracę Rzeszów, Podkarpackie Wymagane doświadczenie: Tak 🇺🇦 Автоматичний переклад українською Opis CIEŚLA SZALUNKOWY Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych doświadczenie w pracy przy montażu elementów ( ściany, stropy, schody, balkony) szalunki PERI, DOKA, HUNNEBECK WYMAGANIA: samodzielność umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie MURARZ: Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych Wymagania: samodzielność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie POMOCNIK - do przyuczenia Szukamy młodych ludzi :) Miejsce pracy: Rzeszów ( okolice) Zatrudnienie: Od zaraz / umowa o pracę

Dodane : 2025-05-14 18:51 + czytaj więcej

cena: 42 zł
INŻYNIERIA RZESZÓW SA zatrudni elektryka, posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji sieci na stanowisku eksploatacji , świadectwo kwalifikacyjne E. Wynagrodzenie brutto 42 zł za godzinę. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 07:42 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni operatora żurawia samojezdnego. Praca w delegacji. Wymagania: uprawnienia operatora żurawia samojezdnego kategorii IIŻ bez ograniczeń. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 08:02 + czytaj więcej

Wyobraź sobie miejsce, w którym możesz uczyć, rozwijać się i oddychać. Miejsce, w którym edukacja ma znaczenie dla uczniów i dla Ciebie. Gdzie codzienna praca daje satysfakcję, poczucie sensu i energię, a nie wypalenie. Gdzie jesteś częścią zespołu, a nie tylko nazwiskiem w planie lekcji. Taka właśnie jest International WR School międzynarodowa szkoła podstawowa, która zmienia nie tylko edukację dzieci, ale również społeczny obraz pracy nauczyciela. Z troską, autentycznością i przestrzenią do rozwoju. Ludzie mają tu znaczenie - nasz zespół to nasza siła Tworzymy zespół nauczycieli, którzy są fantastyczni nie tylko zawodowo, ale i ludzko - pełni pasji, odwagi i serca do edukacji. To zgrana, wspierająca się społeczność profesjonalistów, którzy współpracują, dzielą się doświadczeniem i inspirują nawzajem każdego dnia. Nie udajemy jesteśmy autentyczni. Pracujemy w zgodzie z wartościami, z uważnością i świadomością celu. Stosujemy metody oceniania kształtującego, które wzmacniają ucznia i uczą go samoświadomości, refleksji i działania z sensem. Dajemy przestrzeń do rozwoju zarówno dzieciom, jak i sobie nawzajem. Uwielbiamy feedback wierzymy, że to on buduje zaufanie, rozwój i zdrowe relacje. Tworzymy kulturę ciągłego uczenia się, gdzie każdy niezależnie od doświadczenia może eksplorować nowe ścieżki, zadawać pytania i rozwijać talenty. Wsparcie to nie hasło to realność codzienności W naszej szkole działa wyjątkowy zespół wsparcia psychologiczno-pedagogicznego pełni empatii, doświa

Dodane : 2025-05-15 08:13 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie dofinansowań krajowych i europejskich dla naszych klientów. - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Monitorowanie nowych możliwości pozyskiwania środków. Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 500 zł netto + 500.00 zł premie od wyników. - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - Stałą pracę Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem w przygotowywaniu wniosków o dofinansowania lub w pracy administracyjnej. - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób nastawionych na rzetelną pracę Jak aplikować? Prześlij swoje CV i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Montera w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży automotive. Dołącz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania dla przemysłu motoryzacyjnego! Start: od zaraz, bądź w wybranym preferowanym przez Ciebie terminie! Oferujemy możliwość przyuczenia dla osób bez doświadczenia! Miejsce pracy: Austia, Francja, Włochy, Niemcy, Węgry, USA i inne CO BĘDZIESZ ROBIĆ: • Montować wyposażenie hal przemysłowych (np. elementy stalowe, konstrukcje itp.) • Obsługiwać elektronarzędzia (wkrętarki, szlifierki itd.) • Pracować w zgranym zespole ! KOGO SZUKAMY? • Osób z doświadczeniem w branży, bądź z chęcią nauki, • Gotowych do wyjazdu na min. 4–6 tygodni, • Samodzielnych, ale też potrafiących pracować w zespole, • Mile widziane prawo jazdy kat. B (ale nie wymagane). CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Darmowe zakwaterowanie oraz transport do pracy, • Odzież roboczą oraz narzędzia, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju, • Masz kolegę, znajomego z którym chciałbyś wyjechać? – u nas jest taka możliwość! • Możliwość długoterminowej współpracy w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj! Aplikuj teraz ( CV - > e-mail: [użyj formularza kontaktowego]) lub skontaktuj się z nami telefonicznie – 533 221 819, aby dowiedzieć się więcej. Czekamy na Twoje zgłosz

Dodane : 2025-05-15 12:09 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-15 13:26 + czytaj więcej

Recepcjonistka w Salonie Samochodowym Chińskich Marek Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2ef40b5d67264c30ae1037792f2b601c Opis stanowiska: Obsługa klientów w salonie – liczenie klientów (traffic), Udzielanie podstawowych informacji o ofercie, Robienie kawy, herbaty, częstowanie wodą itp., Wprowadzanie klientów do systemu CRM, Obsługa maili firmowych, Robienie zamówień na materiały biurowe i inne, Dbanie o porządek i klimat w salonie, Przygotowywanie kwiatów oraz dekoracji przy wydaniach samochodów, Pomoc w tankowaniu pojazdów, Sporządzanie raportów dla przełożonego. Wymagania: Komunikatywny język polski w mowie i piśmie (chęci do nauki), Gościnność i otwartość, Pracowitość i dobra organizacja pracy, Mile widziany komunikatywny język angielski, Znajomość języka chińskiego, japońskiego, koreańskiego lub innego azjatyckiego języka będzie dużym atutem, Doświadczenie w pracy z klientami z rynków azjatyckich mile widziane, Prawo jazdy kat. B, Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin oraz w oparciu o umowę o pracę; Przyjazny i zgrany zespół - stawiamy na budowanie relacji oraz dbamy o to, aby każdy w zespole czuł się dobrze; Pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport,

Dodane : 2025-05-15 13:33 + czytaj więcej

Szukasz pracy, która daje realne możliwości rozwoju i wpływu na własne wyniki? Świetnie się składa, rozbudowujemy zespół i szukamy osób gotowych na nowe wyzwania! Branża: ubezpieczeniowo-finansowa. Kogo szukamy? Osób otwartych, energicznych i nastawionych na rozwój. Doświadczenie w finansach, ubezpieczeniach nie jest wymagane - wszystkiego nauczymy. Co oferujemy: - Wynagrodzenie od 6000 zł + premie zależne od wyników, - Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, - Pracę w zgranym, wspierającym zespole, - Szkolenia i jasną ścieżkę rozwoju. Brzmi ciekawie? Napisz do mnie - opowiem więcej. A jeśli znasz kogoś, kto szuka pracy - podeślij mu ten post!

Dodane : 2025-05-15 18:16 + czytaj więcej

Strona 9 z 38
zamknij
Zamknij